camio-blanc
Enviament gratis a partir de 35€

L'avís Legal publicat en aquesta pàgina web identifica el titular segons el que estableix l'Art. 10 de la Llei de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic i conté informació sobre la política de protecció de dades de caràcter personal.

Els productes oferts en aquesta pàgina estan destinats al consum, de manera que el contracte de compravenda es realitza en el moment en què el client emet la confirmació expressa de la seva comanda. Per aquest motiu, SOXSHOP recomana la lectura íntegra de l'avís legal i d'aquestes condicions generals de compra abans d'acceptar la comanda.

El present contracte se celebra al marc legal establert per al Comerç Electrònic per la Llei 34/2002 de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic, tenint en compte la Llei 7/1996, de 15 de gener d'ordenació del comerç minorista, la Llei 7/1998, de 13 d'abril, sobre condicions generals de contractació, el Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei general per a la defensa dels consumidors i usuaris i la Llei 3/2014, de 27 de març.

Les condicions de contractació són les següents:

1. CARACTERÍSTIQUES DELS PRODUCTES

1.1. Les característiques dels productes oferts en aquest lloc apareixen en pantalla al costat de la identificació visual d'aquests.

2. INFORMACIÓ I PREUS

2.1.Lea detingudament les descripcions dels productes abans de comprar-los. Les imatges mostrades poden diferir lleugerament del producte final. Davant un dubte, contacteu-nos abans de realitzar la compra.

2.2. El preu de cada producte vindrà determinat clarament a la pàgina web. El preu i les condicions dels productes oferts podran variar, però en qualsevol cas sempre regiran per al Client el preu i les condicions que hi havia quan va realitzar la comanda.

2.3. Reservat el dret a cobrar la comanda des del moment de la recepció.

2.4. Els preus de venda indicats a la nostra Botiga Online es mostren amb l'IVA espanyol inclòs.

2.5. Les despeses de servei de l'enviament no estan indicats en el preu dels productes. Les despeses de servei de l'enviament van a càrrec del Client i s'afegiran al total de l'import dels productes seleccionats. Se l'informarà d'aquestes despeses abans de confirmar la comanda i finalitzar el procés de contractació.

2.6. Reservat unilateralment el dret de modificar els nostres preus oferts en qualsevol moment. No obstant això, ens comprometem a aplicar les tarifes en vigor indicades al portal en el moment de la realització de la comanda pel client.

 

 

3. FER UNA COMANDA

3.1. Per poder realitzar una comanda, el Client haurà de tenir 18 anys com a mínim.

3.2. Haurà de seleccionar els articles que li interessin informant el nombre d'unitats i fent "clic" al botó afegir a la cistella per afegir-los al carret de la compra. En qualsevol moment vostè pot visualitzar el contingut del carro de la companyia, on podrà veure els articles seleccionats, el seu preu, els impostos i les despeses d'enviament. Des d'aquesta mateixa finestra, abans d'enviar la comanda podrà corregir, canviar o anul·lar els productes seleccionats.

En acabar de triar productes premi l'opció "cistella".

El Client haurà d'omplir el formulari de dades personals que es troba a la nostra Botiga Online (disponible 24h / dia, tots els dies), un cop hagi accedit a la pàgina i fent clic al botó "Confirmar comanda".

Si està registrat com a usuari haurà d'informar les seves credencials, en cas contrari, haurà de facilitar el seu correu electrònic i les seves dades personals, i acceptar l'Avís Legal i les Condicions generals de compra.

Com a últim pas haurà de triar la forma de pagament i serà redirigit a la passarel·la de pagament

3.3. Quan el Client realitzi la seva comanda, li enviarem un número de comanda.

3.4. En realitzar la seva comanda, el Client ens està fent una oferta de compra dels productes que hagi seleccionat d'acord amb aquests Termes i Condicions. Nosaltres podem, a la nostra discreció, acceptar o no la seva oferta.

3.5. Si acceptem la seva comanda, notificarem al client la nostra acceptació emetent una confirmació de comanda. Li enviarem la seva confirmació de comanda per correu electrònic, sempre que el Client ens hagi facilitat la seva adreça de correu electrònic en el seu formulari de dades personals. Si no podem acceptar la seva comanda, intentarem posar-nos en contacte amb el Client per correu electrònic o telèfon.

3.6. Encara que farem tots els esforços possibles per subministrar els productes enumerats en la seva confirmació de comanda, pot haver ocasions en què ens sigui impossible subministrar aquests productes deguts, per exemple, al fet que aquests productes no estiguin en estoc. En aquests casos ens posarem en contacte amb el Client per informar i potser li suggerirem productes alternatius que pugui desitjar comprar. Si no accepta les nostres suggeriments cancel·larem la seva comanda en relació amb els productes que no puguem subministrar i li retornarem qualsevol suma de diners que ens hagués satisfet per tals productes. La devolució d'aquestes sumes de diners serà el límit de la nostra responsabilitat davant del Client, si ens fos impossible subministrar els productes sol·licitats. Molt ocasionalment, els preus dels productes mostrats en les nostres Botigues Online poden ser especificats de manera errònia i mostrar un preu inferior al corresponent. Quan passi això i, si nosaltres hem confirmat la seva comanda, li contactarem immediatament per tal d'emetre una nova confirmació de comanda amb el preu correcte. En el supòsit que el preu que correspongui sigui molt superior, el Client podrà cancel·lar la seva comanda i li reemborsarem qualsevol quantitat que ja hagués satisfet.

Donat el cas de no disposar d'un o més productes necessaris i el contacte amb el client no obtingui resposta, l'empresa es reserva el dret d'anul·lar els productes afectats i enviar la part restant de la comanda. En cas de rebre la comanda i no estar d'acord, s'aplicaran les polítiques de devolució de l'apartat de desistiment.

3.7. El període de revocació d'una comanda finalitza a les 12.00 hora espanyola del mateix dia de la formalització de la comanda, que és quan es considera que una compra està tancada. Durant el període de revocació el Client podrà cancel·lar la seva comanda sense cap cost addicional.

3.9. Un cop realitzada la comanda, aquest serà arxivat de manera que pugui ser accessible a través d'Internet fins que s'hagi realitzat la seva entrega.

3.10. L'idioma en què podrà realitzar la comanda és en espanyol.

4. FORMES DE PAGAMENT

4.1 El pagament del preu dels productes es realitzarà mitjançant alguna de les tres modalitats de pagament indicades a continuació:

- Pagament amb targeta de crèdit o de dèbit:

Si opta pel pagament amb targeta, la comanda del Client no podrà tenir-se en compte i no serà tramitat fins que el pagament hagi estat autoritzat pel seu banc o caixa. El pagament en línia amb targeta de crèdit es realitza a través del sistema de seguretat "Secure Socket Layer", que codifica les seves dades bancàries quan són transmesos per internet. Per raons de seguretat, Soxshop verifica totes les comandes pagades amb targeta bancària. Acceptem targetes de Mestre i qualsevol Visa i Mastercard donades d'alta al sistema de pagament segur Verified by Visa. A més, per a qualsevol comanda d'import superior a un barem fixat per Soxshop, se li demanarà al Client un document d'identitat i un justificant de domicili que haurà d'enviar per fax o correu electrònic que oportunament se li indiquin.

- Pagament per transferència bancària:

El client haurà de realitzar una transferència bancària pel total de l'operació al compte indicat pel venedor. S'estableix un període màxim de set dies laborals a comptar de la confirmació de la comanda per rebre l'import Si transcorregut aquest termini la transferència no s'ha fet efectiva, la comanda serà anul·lada automàticament i el contracte s'entendrà resolt. El client haurà d'indicar en la transferència les següents dades:

         DNI o NIF i nom de la persona física o jurídica a la qual haurà de facturar la comanda.
         Direcció de facturació si és diferent de la de lliurament, CP, localitat, província i telèfon de contacte
         Nombre de comanda, assignat automàticament pel sistema en acabar el procés de compra.
         Indicar com a beneficiari de la transferència a SOXSHOP.
 

 

 

 

- Pagament per PayPal:

PayPal permet pagar directament sense comunicar les dades financeres a Internet. PayPal codifica automàticament les dades confidencials amb l'ajuda de les millors tecnologies disponibles al mercat.

4.2. Si el nostre departament de seguretat sospita alguna anomalia o frau, Soxshop es reserva el dret d'anul·lar la transacció per motius de seguretat.

4.3. Soxshop s'ha associat amb Banc Sabadell per garantir la màxima seguretat en els pagaments. Quan vegeu l'introductor de Banc Sabadell, el Client pot considerar que la seva operació està 100% protegit.

4.4. En cas que la compra s'hagi fet per un consumidor final o una empresa s'estendrà la corresponent factura. En ambdós constarà el desglossament corresponent a l'Impost sobre el Valor Afegit si és aplicable i les despeses d'enviament.

5. GARANTIA I DRET DE DESISTIMENT DELS PRODUCTES

5.1. El consumidor haurà d'informar de la manca de conformitat del producte en el termini de 14 dies des que va tenir coneixement d'ella mitjançant un correu electrònic indicant que desitja retornar un producte. D'aquesta manera, organitzarem la devolució de la manera més idònia. En el cas que el problema d'aquest producte no és garantia, serà el consumidor qui pagui les possibles despeses addicionals que s'originin per aquesta devolució.

5.2.Conforme al que disposa l'Art. 71 del Reial Decret Legislatiu 1/2007, de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris, el comprador pot realitzar la devolució en els catorze dies naturals següents a la recepció de la mercaderia en les mateixes condicions en què li va ser lliurada.

5.3. Si el Client no està satisfet amb qualsevol dels productes que ens hagi adquirit, podrà canviar o retornar el producte dins el termini dels 14 dies següents al lliurament dels productes i obtenir el reemborsament del preu del producte retornat en el termini màxim de 14 dies naturals des de la data en què hagi estat informat de la decisió de desistiment pel comprador. El cost del transport de recollida serà sempre responsabilitat del client. 6,00 euros a la península espanyola i 7,50 euros per a les Illes Balears.

5.4. Si la comanda arriba amb qualsevol anomalia, ha d'informar-se immediatament després de la recepció del mateix. Contacti amb el nostre servei d'atenció al client i li indicaran els passos a seguir per al reemplaçament del producte. Veure apartat 5.3.

5.5. Per realitzar una correcta devolució dels productes, caldrà seguir les pautes següents:

• Els productes han de ser retornats en la seva caixa / embalatge original. Si no és possible, utilitzar una caixa de la mateixa qualitat. No afegir zel, grapes o altres als productes o el seu embalatge.

• Els productes no poden haver estat usats de manera que el seu valor es vegi reduït o perjudicat.

• Els productes han d'estar acompanyats de l'albarà de lliurament amb el motiu de la devolució anotat manualment per a una correcta i ràpida gestió de la devolució.

5.6. A l'arribada al nostre magatzem, es valorarà l'estat dels productes. Si no compleixen la normativa establerta per a les devolucions i el seu estat no és correcte, ens reservem el dret a abonar una quantitat inferior en concepte del producte o productes danyats.

5.7. En finalitzar la revisió dels productes es procedirà al reemborsament de l'import mitjançant el mateix canal amb el qual es va realitzar el pagament o li contactarem per a realitzar el reemplaçament dels productes afectats.

5.8. No s'acceptaran revocacions de comandes ni devolucions de mercaderies fora dels terminis indicats.

6. TERMINI DE LLIURAMENT I DISPONIBILITAT

6.1. Enviarem al Client els seus productes a l'adreça de lliurament que figuri en el seu formulari de dades personals.

6.2. A la pàgina web, concretament a la cistella de compra, s'indica l'import al fet que ascendeixen les despeses d'enviament abans de realitzar la compra. En cas de devolució de la mercaderia (Art.44 de la Llei d'ordenació del comerç minorista), les despeses d'enviament aniran a càrrec del client.

6.3. Si l'article indiqui "en estoc" en fer la comanda, el termini entre la realització de la comanda i la data de la primera presentació de l'empresa de transports en el lloc determinat correspon a la suma de 2 elements:

1. El termini d'enviament (24 a 72 h) = validació del pagament + preparació de la comanda + recepció del paquet per l'empresa de transports. El termini pot variar segons disponibilitat del producte.

2. El termini de lliurament de la comanda per part de l'empresa de transports. Estarà informat des del principi d'aquest termini a partir de la recepció de l'e-mail "enviament de la comanda". Aquests terminis estan indicats en dies hàbils.

6.4. Lliurarem el producte un cop hagi verificat que la realització efectiva del pagament s'ha executat correctament i, després, lliurarà el producte segons l'opció escollida.

6.5. Entenem les hores i els dies com a hores i dies laborables, excloent així els dissabtes i els diumenges i els dies festius. Si per alguna causa imputable a Soxshop se superés aquest termini, comunicarem al Client la incidència i li proposarà solucions alternatives.

6.6. El Client es compromet a que ell o una altra persona designada es trobin en el domicili indicat per rebre el paquet. En cas de no estar la primera vegada, el transportista insistirà diverses vegades. Si encara no es pogués lliurar la comanda, aquest ens serà retornat, amb la consegüent devolució al Client del pagament efectuat menys les despeses d'enviament o devolució de la mercaderia que aniran a càrrec del Client.

6.7. Cal tenir en compte que les comandes seran enviats dins dels límits d'estoc disponibles. Si un dels articles comandes no estigués en estoc, ens comprometem a enviar al Client un correu electrònic el més aviat possible (a partir de la data en la qual va realitzar la comanda) per comunicar-li el termini en què podrem enviar-li el seu (s) producte ( s). En cas que no estigués interessat en esperar, podrà sol·licitar la devolució dels imports que hagi satisfet per aquest article.

6.8. Si algun dels productes de la seva comanda, un cop facturat, no estigués disponible, ens comprometem a enviar al Client els productes disponibles i a regalar les despeses de servei de tramesa de la resta de la seva compra. Si fos possible li proposarem un article de qualitat i preu equivalent en substitució del producte no disponible. En cas que no accepti el producte substitutiu proposat, procedirem al reemborsament del producte no disponible.

7. PROMOCIONS I CUPONS

7.1. Totes les promocions i cupons tenen una caducitat d'un mes si la promoció no ho especifica de forma diferent.

7.2. Les promocions que siguin cupons de descompte, sempre s'apliquessin únicament i exclusivament sobre el valor del producte.

7.3. Les promocions que siguin cupons de descompte, sempre tindran un import mínim a consumir, que en el cas de no estar especificat es xifrarà en 40 € per a totes les promocions.

8. OBLIGACIONS SOXSHOP I DEL CLIENT

8.1. Soxshop es compromet a posar a disposició del Client tota la informació necessària relativa als productes que ofereix així com a les comandes. Soxshop no es fa responsable de la no execució de les presents condicions en cas de força major i en cas de falta del Client o d'un fet imprevisible per part d'una persona aliena al contracte.

8.2. El Client es compromet a omplir els formularis de comanda i els camps segons les instruccions indicades. Soxshop protegirà les dades conforme a la llei. El Client també es compromet a abonar el preu del producte, amb els impostos corresponents i les despeses d'enviament.

8.3. Li recordem que és aconsellable que guardi una còpia de les dades contingudes en els productes comprats. Soxshop no es responsabilitza de qualsevol pèrdua de dades, arxius o, en general, de qualsevol dany que resultés d'una fallada de còpia de seguretat per part del Client de les dades contingudes en els productes adquirits.

8.4. Soxshop no es fa responsable de les conseqüències que puguin resultar d'una utilització inadequada dels productes venuts en el seu Botiga Online.

9. DUBTES O RECLAMACIONS

9.1. L'usuari pot dirigir els seus dubtes, reclamacions o consultes sobre el seguiment de la comanda a:

Empresa: SOXSHOP

Adreça: CL. Ballesteries, 4 - 17004 - GIRONA.

Telèfon: 972666766

E-mail: aloha@soxshop.cat